Vacature administratief bediende M/V

We zoeken een administratieve inktvis

Voor ons kantoor in De Haan zoeken we dringend een administratieve kracht om ons team te versterken.
Je krijgt hier de kans om samen met een bende toffe collega’s je verder te ontplooien als administratief bediende.

Wil je werken in een dynamische, familiale omgeving, waar digitalisering centraal staat?
We kunnen je verzekeren dat jij je hier op je gemak zult voelen en de optimale balans zal vinden tussen job en privé.

Jouw takenpakket als administratief bediende:
Je krijgt de kans om binnen dit gereputeerd kantoor jezelf te ontwikkelen als administratieve inktvis. Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor ons kantoor en staat in voor het onthaal en telefonie. Je zal een sleutelpositie innemen in ons digitaliseringsproces. Je verwerkt gegevens via de KBO en het Belgisch Staatsblad. Je stelt nieuwe klantendossiers op en onderhoudt het klassement.

Je krijgt de kans om deel uit de maken van een succesvolle en groeiende organisatie en je kan bijdragen om ons kantoor naar het ‘next digital level’ te brengen.

Jouw profiel als administratief bediende:

  • Je behaalde een diploma in een aansluitende richting of hebt reeds relevante werkervaring;
  • Je spreekt vlot en foutloos Nederlands en hebt goeie mondelinge kennis van Frans en Engels;
  • Je hebt sterke ICT vaardigheden en werkt vlot met de meest courante office pakketten;
  • Je bent een sociaal en communicatief persoon;
  • Je bent sterk in administratie en je zet graag de puntjes op de i;
  • Je hebt misschien notities van boekhouden en kan dit inzetten als extra troef;
  • Maar bovenal ben je een team player en kunnen we op je rekenen!

Wat mag je verwachten:

  • Een bruto jaarsalaris rond de 30.000 euro, afhankelijk van jouw ervaring.
  • Mogelijkheid tot een wagen met tankkaart
  • Maaltijdcheques van 8 euro voor een welverdiende middaglunch om de namiddag vol energie te starten
  • Je komt terecht in een hypermodern kantoor
  • Dankzij de flexibele uurroosters ben je in staat om je agenda perfect af te stemmen met jouw andere dagelijkse bezigheden. Aan work-life balance geen gebrek.

Je kan ons bereiken op het nummer 059 33 22 04
Vraag naar Sandra Van Puymbrouck

Uw kandidatuur wordt steeds heel confidentieel behandeld. 

Interesse?
stuur ons je CV en motivatie via het contactformulier op de contactpagina

Het mag ook eens positief nieuws zijn…

Het mag ook eens positief nieuws zijn, al bijna 2 jaar was Silke al bij ons als jobstudent en stagiaire. Met haar diploma van Bachelor in Accountancy en Fiscaliteit op zak kan ze nu ons team versterken en zijn we dan ook verheugd haar vast in dienst te nemen.

Ondertussen is ze alvast gestart met een bijkomende Bachelor opleiding aan HoGent om haar nog verder te verdiepen in Fiscaliteit, de toekomst ziet er dus goed uit!

PREMIE VLAAMS BESCHERMINGSMECHANISME

Vanaf 1/10/2020, kan het Vlaams Beschermingsmechanisme aangevraagd worden.  In bijlage vinden jullie alvast het stappenplan terug.

We zetten de voorwaarden nog even op een rijtje voor u:

Voor wie?

  • Bedrijven die tussen 1 augustus en 30 september hun omzet met 60% of meer zien dalen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.

(het gaat om ondernemingen die open zijn, met uitzondering van de jaarlijkse sluitingsperiode)

  • De onderneming kwam in aanmerking voor de eerste compensatiepremie, of de hinderpremie (je moet deze premie niet hebben ontvangen, maar je moet wel voldoen aan de voorwaarden).
  • Dit omzetverlies kan je aantonen via dagontvangsten, geleverde prestaties of tijdsregistratie (controle mogelijk gedurende 5 jaar). Bij je steunaanvraag moet je een verklaring op eer indienen.

Bedrag?

  • De premie bedraagt 7,5% van de omzet, exclusief BTW in de maanden augustus en september 2019 en is beperkt tot maximum 15.000 euro per onderneming.
  • Voor zelfstandigen in bijberoep die in 2019 een beroepsinkomen had tussen € 6.996,89 en € 13.993,78 euro, én minder dan 80% tewerkgesteld als loontrekkende, wordt de premie gehalveerd. Concreet betekent dit dat je dan een steun krijgt van 3,75% van de omzet, exclusief btw, in de maanden augustus en september 2019.

 

Deadline =  15/11/2020.

 

Beperkingen:

  • Ondernemingen die regelmatig maaltijden aanbieden of traiteurszaken bedraagt de subsidie ook 7,5% van de omzet, excl. BTW, maar wordt het steunbedrag beperkt tot een maximum van 3000 euro .
  • Voor ondernemingen die werken met een geregistreerd kassasysteem (witte kassa) geldt de beperking van 3000 euro niet.
  • Ondernemingen die sinds de start van de coronacrisis nog steeds verplicht gesloten zijn, zoals de discotheken, vallen niet onder het toepassingsgebied van dit beschermingsmechanisme omdat zij nog steeds de dagpremie van 160 euro per dag kunnen krijgen.

 

Voorwaarde voor deze steun: uiterlijk op 24 augustus ‘geopend zijn’ ingevolge de coronamaatregelen (jaarlijks verlof telt niet mee)

KLIK OP DE LINK HIERONDER VOOR HET TE VOLGEN STAPPENPLAN OP DE SITE VAN VLAIO

Premie Vlaams beschermingsmechanisme handleiding

ONDERSTEUNINGSPREMIE EN RELANCE UITKERING

Beste Klant,

Het is alweer even geleden en dus tijd om jullie weer helemaal up to date te brengen.

De voorbije weken kregen we opnieuw veel vragen over de Relance-uitkering (heropstart) en Aanvullende Compensatiepremie (Vlaio).

Om ze van elkaar te onderscheiden hebben we voor jullie een handig overzicht gemaakt. In bijlage vinden jullie ook de handleiding terug voor de aanvraag van de Aanvullende Compensatiepremie = Ondersteuningspremie.

Aanvullende Compensatiepremie versus Relance-uitkering

Handleiding Aanvullende Compensatiepremie

U kan eventueel gerust een afspraak maken bij ons op kantoor, breng uw EID en Pincode mee en wij vullen onmiddellijk online de aanvraag in.

BTW AANGIFTE: WAT MOET JE WETEN!

STEUNMAATREGELEN BTW – uitstel indienings- en betalingstermijn

Maandaangevers: ten laatste indienen 3 mei 2020 – betaling BTW ten laatste 20 juni 2020
Kwartaalaangevers: ten laatste indienen 7 mei 2020 – betaling BTW ten laatste 20 juni 2020