Vacature administratief bediende/operations assistant M/V

OPERATIONS ASSISTANT | FAMILIALE KMO

Ons boekhoudkantoor in hartje De Haan groeit. Fiduciaire Du Coq heeft na bijna 20 jaar nog steeds niet de ambitie om de grootste te worden, wel om de beste te zijn in hun vak en de klant te ontzorgen van A tot Z. Expertise en de persoonlijke accountant-klantrelatie staan centraal bij ons. Ter ondersteuning van ons huidig team en de zaakvoerders kijken we uit naar een Operations Assistant (m/v) met pit.

Goesting om ons kantoor naar the next level te brengen? Lees dan verder.

Wat mag je verwachten?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en zorgt ervoor dat de klant zich meteen comfortabel voelt
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en correct bijhouden van nieuwe dossiers
  • Je bent in staat de huidige administratieve flows onder de loep te nemen en te optimaliseren waar nodig
  • Je verwerkt gegevens via het KBO en Belgisch Staatsblad
  • Je waakt over een correct klassement en steekt zelf hiervoor de handen uit de mouwen
  • Je zal als sleutelfiguur fungeren binnen ons digitaliseringsproces
  • Je voert ad hoc projecten uit, op vraag van de zaakvoerders
  • Je werkt nauw samen met de zaakvoerders en rapporteert dan ook aan hen

Hier herken je jezelf in:

  • Je hebt een bachelor op zak of hebt reeds een eerste werkervaring achter de rug
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede mondelinge kennis van het Frans
  • Office 365 kent geen geheimen meer voor jou
  • Noties van boekhouden is een pluspunt
  • Je bent een enthousiaste persoonlijkheid waarbij je spontaan een glimlach krijgt op je gezicht
  • Je hebt een hekel aan fouten en werkt dan ook uiterst nauwkeurig

Aanbod:

Je komt terecht in een hecht team die iedere dag het beste van zichzelf geeft. Gedrevenheid & collegialiteit gaan hand in hand bij ons. Naast een aantrekkelijk jaarsalaris, afhankelijk van jouw ervaring behoren een bedrijfswagen en tankkaart tot de mogelijkheden. Tot slot krijg je maaltijdcheques van €8 en hanteren we glijdende uren zodat je in staat bent jouw privéleven af te stemmen op je werk.

Interesse?

Klaar om er samen tegenaan te gaan?

stuur ons je CV en motivatie via het contactformulier op de contactpagina

of bel ons meteen op 059 33 22 04 en vraag naar Sandra Van Puymbrouck.

Je kan rekenen op een uiterst discrete behandeling.

Vacature Dossierbeheerder M/V

We zoeken collega’s

Voor ons kantoor in De Haan zoeken we een junior en/of senior dossierbeheerder (ook mogelijk op zelfstandige basis) die ons team komt versterken.
Je krijgt hier de kans om samen met toffe collega’s je verder te ontplooien of stage te lopen in dit ITAA kantoor.

Wil je werken in een dynamisch, familiale omgeving, waar digitalisering centraal staat?
We kunnen je verzekeren dat jij je hier op je gemak zult voelen en de optimale balans zal vinden tussen job en privé.

Jouw takenpakket als boekhouder/dossierbeheerder:
Je krijgt de kans om binnen dit gereputeerd kantoor jezelf te ontwikkelen als dossierbeheerder van A tot Z. Dit houdt specifiek in dat je de opportuniteit krijgt om elke stap binnen het proces perfect on de knie krijgt zodat je een ware professional wordt.

Je krijgt de kans om ons kantoor mee naar  het ‘next digital level’ te brengen.

Jouw profiel:

  • Je beschikt over een Bachelor Accountancy & Fiscaliteit of gelijkwaardige boekhoudkundige opleiding.
  • Relevante werkervaring binnen een boekhoud- en/of accountantskantoor is een grote troef (senior).
  • Je bent vlot in het vinden van je weg met hedendaagse ICT programma’s.

Wat mag je verwachten als boekhouder/dossierbeheerder:

  • een aantrekkelijk salaris volgens jouw ervaringen en capaciteiten
  • Mogelijkheid tot een wagen met tankkaart (kan ook omgeruild worden in meer brutosalaris)
  • Maaltijdcheques van 8 euro voor een welverdiende middaglunch om de namiddag vol energie te starten
  • Je komt terecht in een hypermodern kantoor
  • Dankzij de flexibele uurroosters ben je in staat om je agenda perfect af te stemmen met jouw andere dagelijkse bezigheden. Aan work-life balance geen gebrek.

Je kan ons bereiken op het nummer 059 33 22 04
Vraag naar Sandra Van Puymbrouck

Uw kandidatuur wordt steeds heel confidentieel behandeld. 

Interesse?
stuur ons je CV en motivatie via het contactformulier op de contactpagina

Gelukkig nieuwjaar

We willen onze klanten vanwege het hele team een gelukkig 2023 toewensen.

Het mag ook eens positief nieuws zijn…

Het mag ook eens positief nieuws zijn, al bijna 2 jaar was Silke al bij ons als jobstudent en stagiaire. Met haar diploma van Bachelor in Accountancy en Fiscaliteit op zak kan ze nu ons team versterken en zijn we dan ook verheugd haar vast in dienst te nemen.

Ondertussen is ze alvast gestart met een bijkomende Bachelor opleiding aan HoGent om haar nog verder te verdiepen in Fiscaliteit, de toekomst ziet er dus goed uit!

PREMIE VLAAMS BESCHERMINGSMECHANISME

Vanaf 1/10/2020, kan het Vlaams Beschermingsmechanisme aangevraagd worden.  In bijlage vinden jullie alvast het stappenplan terug.

We zetten de voorwaarden nog even op een rijtje voor u:

Voor wie?

  • Bedrijven die tussen 1 augustus en 30 september hun omzet met 60% of meer zien dalen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.

(het gaat om ondernemingen die open zijn, met uitzondering van de jaarlijkse sluitingsperiode)

  • De onderneming kwam in aanmerking voor de eerste compensatiepremie, of de hinderpremie (je moet deze premie niet hebben ontvangen, maar je moet wel voldoen aan de voorwaarden).
  • Dit omzetverlies kan je aantonen via dagontvangsten, geleverde prestaties of tijdsregistratie (controle mogelijk gedurende 5 jaar). Bij je steunaanvraag moet je een verklaring op eer indienen.

Bedrag?

  • De premie bedraagt 7,5% van de omzet, exclusief BTW in de maanden augustus en september 2019 en is beperkt tot maximum 15.000 euro per onderneming.
  • Voor zelfstandigen in bijberoep die in 2019 een beroepsinkomen had tussen € 6.996,89 en € 13.993,78 euro, én minder dan 80% tewerkgesteld als loontrekkende, wordt de premie gehalveerd. Concreet betekent dit dat je dan een steun krijgt van 3,75% van de omzet, exclusief btw, in de maanden augustus en september 2019.

 

Deadline =  15/11/2020.

 

Beperkingen:

  • Ondernemingen die regelmatig maaltijden aanbieden of traiteurszaken bedraagt de subsidie ook 7,5% van de omzet, excl. BTW, maar wordt het steunbedrag beperkt tot een maximum van 3000 euro .
  • Voor ondernemingen die werken met een geregistreerd kassasysteem (witte kassa) geldt de beperking van 3000 euro niet.
  • Ondernemingen die sinds de start van de coronacrisis nog steeds verplicht gesloten zijn, zoals de discotheken, vallen niet onder het toepassingsgebied van dit beschermingsmechanisme omdat zij nog steeds de dagpremie van 160 euro per dag kunnen krijgen.

 

Voorwaarde voor deze steun: uiterlijk op 24 augustus ‘geopend zijn’ ingevolge de coronamaatregelen (jaarlijks verlof telt niet mee)

KLIK OP DE LINK HIERONDER VOOR HET TE VOLGEN STAPPENPLAN OP DE SITE VAN VLAIO

Premie Vlaams beschermingsmechanisme handleiding

ONDERSTEUNINGSPREMIE EN RELANCE UITKERING

Beste Klant,

Het is alweer even geleden en dus tijd om jullie weer helemaal up to date te brengen.

De voorbije weken kregen we opnieuw veel vragen over de Relance-uitkering (heropstart) en Aanvullende Compensatiepremie (Vlaio).

Om ze van elkaar te onderscheiden hebben we voor jullie een handig overzicht gemaakt. In bijlage vinden jullie ook de handleiding terug voor de aanvraag van de Aanvullende Compensatiepremie = Ondersteuningspremie.

Aanvullende Compensatiepremie versus Relance-uitkering

Handleiding Aanvullende Compensatiepremie

U kan eventueel gerust een afspraak maken bij ons op kantoor, breng uw EID en Pincode mee en wij vullen onmiddellijk online de aanvraag in.